piątek, 14 grudnia 2012

Ups...

Właśnie miałam dodac post, o tym, że my też podziwiamy Zazie w Oliwii, ale los tak chciał, że przy wczorajszym robieniu fotorelacji, Victoriquę rozłożyło... dosłownie >.< nic poważnego, no ale do kupy trzeba ją poskladać, a nie obejdzie się to bez zdjęcia główki, którą i tak miałam zdjąć, aby przymocować jej rzęski i coś wykombinować z lekko rozluzowaną szyją :)

Ostatnio obiecałam wam, że dodam obrobione zdjęcia z sesji w obitsu, tak też zrobiłam :) tyle, że cóż, zdjęcia jak mówiłam robione o zachodzie słońca, więc osietlenie było masakryczne :/ szczególnie te szumy... których osobiście nie zabardzo  lubię, no ale cóż lepsze to niż jakbym miała dodać "suchy" post :3

(Zdjęcia są zmniejszone, żeby nie zawalały mi miejsca na blogu >.<)



 (tutaj widzimy konieczną potzrebe przyklejenia wiga >.<)



*od tej pory zbyła noc*




i mały bonuski :)




26 komentarzy:

  1. ahhh jaka Victorique jest przepiękna! <33 :*
    A sesja świetna <33.
    Parapety rządzą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten model ^^
    Zdjęcia wyszły świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie. Zdjęcia śliczne.
    A Victorique jest magiczna :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Model to Victorique, ona to po prostu Victoria :3

      Usuń
    2. ? nie rozumiem tego komentarza >.<

      Usuń
    3. Ja też, ale chyba chodzi o to jak się nazywa? Tu lanai.pinger.pl

      Usuń
    4. aha, tyle, że ja ją nazwałam właśnie Victorique, a nie Victoria, no ale nieważne >.<

      Usuń
  4. Śliczna *w*
    Musimy się niedługo spotkac ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny klimat maja zdjecia :D I ta sceneria... Piękne są ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie z tym białym materiałem i koraliczkami wygląda !
    PS Pamiętam że ja też miałam problem z wigiem Kim po zobitsowaniu. Takie niestety życie lalkarza :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musze go w końcu czymś przykleic >.<

      no i dziekuję :)

      Usuń
  7. Śliczne zdjęcia, wprost ... przepiękne .... i ona i zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. klimacik niezły uzyskałaś na tych zdjęciach ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) aczkolweik już kiedyś podobną sesję jej robiłam >.<

      Usuń
  9. Super Wyszły ci te zdjęcia! Ja na razie nie mam pullip (czekam na nie) ale już założyłam o nich bloga.Była bym ci wdzięczna gdybyś np. zrobiła post o częścią laleczek :)
    Mój blog :
    http://laleczkipullip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

komentując posta sprawiacie, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech :)
When you leave a comment, I'm smiling :)