poniedziałek, 21 stycznia 2013

Wakacje Węgry 2012

Witam wszystkich :3 Po małej nieobecności, zwykle w tym miejscu się uspawiedliwiam, a tym razem muszę przyznac, że nie wiem co się stało, niby napisałam posta, odwiedzałam wasze blogi, a tu nagle 20 dni minęło.  
Chciałam, coś dodac, ale nie maiałam czasu zrobic porządnych zdjęc, <gdy przychodze do domu to zwykle jest już ciemno, a w weekend biegam w tą i spowrotem >.< i też nie mam czasu>, tak więc, żeby blog kurzem nie zarósł wygrzebałam z otchłani dysku zdjęcia z Węgier, wtedy nie posiadałam ani Isula, ani Sui, ani nawet obitsu ;d 

Tak więc koniec, końcow zapraszam na spam zdjęciowy :D
<tym razem zmniejszone, troszkę przez to tracą na jakości, ale i tak jest dobrze>












 Tutaj był taki świetny sklep ze skrzatami i elfami*___* mam jeszcze kilka zdjęc z witryny, niektóre skrzydlate królewny taki mi się podoboały, że...
<szczególnie taka jedna elfka trzymające kulę, była lampką nocną >.<>
niestety stac było mnie aktualnie jedynie na bryloczek do telefonu, za który ostatecznie podziękowałam i odeszłam ;d


Skrzaty jednak były tymi gorszymi wyrobami ;d









 a tutaj parę zdjęc z dopiskiem "zaraz sie tam wysoko wdrapiemy"






No i na górze, było tam ciasno <mój tata ledwo się mieścił XD> i wysoko i tak mnie ciarki przechodziły, że zdjęcia mam tylko "z rąsią" a i tak mało co zawału nie dostałam.










 A tu juz powrót na dół
porównanie zdjecia bez flesza i z fleszem :3



V: chciałam wam pokazac, gdzie byłyśmy na makiecie miasta,  ale niestety ktoś nas uprzedził i wieży nie było ;<



Mam jeszce dużo, dużo innych zdjęc z Węgier, ale to musze się dokopac do <jeszcze głębszej> otchłani dysku.

18 komentarzy:

  1. Victorique jest wspaniałą modelką ^^ Widzę, że wycieczka była udana ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ona jest ślicznaa ;3
    Na zdjęciach "z rąsią" wygląda jakby parówkę trzymała xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia : D Uch, chętnie też bym tam pojechałam *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają Twoje zdjęcia :3 Bardzo ładne, mają w sobie "to coś". :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają Twoje zdjęcia :3 Bardzo ładne, mają w sobie "to coś". :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niebywałe zdjęcia!!
    Zdjęcie siódme wyszło fenomenalnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia :) świetna wycieczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej nie moge sie doczekać
    jak pojade gdzies na wakacje i wezme lalki :D
    fajne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  9. ^^ Zdjęcia fajne
    Vic na tej wierzy chyba też się trochę bała ^^ bo tak kurczowo trzymała się twojej dłoni xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne zdjęcia. :D Widać że wycieczka udana. :) Ale te wysokościowe... mam lęk wysokości i od samego patrzenia na nie zakręciło mi się w głowie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia.. :D
    Kocham Vicę <3 Cud miód i orzeszki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia! widać, ze wycieczka udana :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. twoja lalka jest sliczna
    najbardziej przypadły mi do gustu zdjęcia 3,4,5, śliczne są ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovciam Twojo Wiktoriie. Super! A Ty jesteś taka ładna! Kup se Ninę

    OdpowiedzUsuń

komentując posta sprawiacie, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech :)
When you leave a comment, I'm smiling :)