piątek, 17 sierpnia 2012

17 sierpnia->minimeet w Warszawie cz.1

Po pierwsze pragnę zaznaczyć, że cześć pierwsza zdjęć jest w Mcdonaldzie, co oznacza przy mojej cyfrówce (byłam zbyt leniwa, żeby przytachać lustrzankę xd) i przy dobrze znanym zżółciały światłem beznadziejne zdjęcia, ale co tam ;p w końcu tylko tutaj udało mi się zrobić te parę zdjęć Loui, bo niestety Iza musiała wcześniej pójść :<


Po pierwsze Angie, na żywo jest taka śliczna *__* po prostu miłość od pierwszego wejrzenia ;d
i ogólnie nie sądziłam, że dale są takie urocze. Na początku zdziwiłam się, że są takie malutkie, ale uważam,że przez to są jeszcze słodsze :3
i te ich grubitkie uda <3




Andie: ty patrz! Angie umie sama stać.

<buahahaha ja mistrz ustawiania lalek>



Andie to już inna para kaloszy ;d w końcu dal na obitsu to już cud, miód i orzeszki :3


Andie: wiesz co Emily, to nie tak, że ja jestem jakaś gorsza, zresztą ja też umiem tak stać ^^




Andie: O widzisz :D


A tu z Meredith ;p


Andie: A teraz patrzcie jakie ja mam cool włosy :D


Meredith też jest bardzo urocza :) na Obitsu pullipy wyglądają na bardzo dojrzałe :) jedyne co to, to, że bałam się jej dotknąć, strasznie się rozpadała :<


no i z Loui, która, że tak powiem jest mega urocza :3


A tu już Emily, która ma strasznie piękny makijaż *__*
taki inny :3





a teraz, że tak powiem ciąg dalszy nastąpi :)

Na meecie były osoby z blogów:


<plus moja przyjaciółka, która lalki nie posiada>

8 komentarzy:

  1. Wszystkie są śliczne. *w* Ja też gdy po raz pierwszy wzięłam do ręki dal wydawały mi się takie malutkie. ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie akurat było odwrotnie - byłam przyzwyczajona do niewielkich rozmiarów mojej Emilki(w końcu to dal na obitsu 21cm) i byłam zaskoczona wielkością pullipa i tae :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia wyszły nawet w takim świetle :D A na ostatnim zdjęciu chyba widać tamtych,co nas nagrywali .__.

    OdpowiedzUsuń
  4. no nie ! mieszzkam w warszawie i ja śpelota nie spotkałam się ! :c

    będziecie to jezcze powtarzać ? :D

    OdpowiedzUsuń

komentując posta sprawiacie, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech :)
When you leave a comment, I'm smiling :)