piątek, 31 sierpnia 2012

# 31 litera

*Wpis dla wytrwałych <- ostrzegam*
Litery, a gdy zbierze się ich ciutkę więcej powstają słowa, ze słów z kolei zdania, a one prowadzą często do pisania opowiadań, które publikuję się w książkach :3 tak po trochu skomplikowany początek, ale uprzedzam, że to było tylko takie małe wprowadzenie, otóż dziś jeśli chodzi o bls to fuszerki nie zrobiłam :) i na ostatni dzień przygotowałam coś "więcej" <więcej czytaj małą sesję> do, której gorąco zapraszam. A! i obym zapomniała :3 z góry przepraszam za to, że niektóre zdjęcia są edytowane w taki sposób a inne nie i robi to mały bałagan, ale po prostu taką miałam wenę i już :)

Teraz co do samej dekoracji i rekwizytów, bardzo podobają mi się książki Ulysses Moore, są bardzo dopracowane (jeśli chodzi o okładki oczywiście) do samej treści... nie zagłębiałam się, z powodu, iż wołałam zaczynać od 1 części a takowej nie posiadam :< nie przedłużając zapraszam na zdjęcia :)




















plus nie książkowy bonusik :3
swoją drogą, to zdjęcie bardzo mi się podoba

Co do samej zabawy w bardzo lalkowy sierpień, wyrażę się krótko i na temat (bo późna pora mnie do tego  zmusza) "podobało mi się"
chociaż dla mnie te odważniej zdjęć codziennie było troszkę czasami trzeba przyzna męczące :p



11 komentarzy:

  1. Oh, to jest najpiękniejszy Pullip, jakiego w życiu widziałam *Q*
    Zdjęcia po prostu boskie, tak samo jak pomysł na sesje ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekne zdjęcia...podobają mi się takie klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sesja, z pomysłem i dopracowana, I like it!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sesja... aż się rozmarzylam....

    OdpowiedzUsuń
  5. Też czytałam Ulyssesa Moore'a! Myślałam, że nigdy nie znajdę osoby, która też ma tą książkę ;)
    A sesja cuuuudna!

    OdpowiedzUsuń
  6. jezu jakie piękne! <3
    ona idealnie pasuje do takich sesji, musisz takie częściej robić :3

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna sesja :*** a książki czytałam i są świetne ale ja czytałam je jak były w kiosku jedna po 6,99 i każda część podzielona była na 2 i tak sprzedawali w kioskach w miękkiej okładce .

    OdpowiedzUsuń
  8. Pretty great post. I simply stumbled upon your weblog and wanted to mention that I have truly loved surfing around your blog posts.

    After all I will be subscribing for your rss feed and
    I'm hoping you write once more soon!

    my web blog :: grupa kreatywna
    Also see my webpage > grupa kreatywna

    OdpowiedzUsuń

komentując posta sprawiacie, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech :)
When you leave a comment, I'm smiling :)