wtorek, 7 sierpnia 2012

#7 Motyl + ogrodowa sesja

Hej, po pierwsze chciałabym zaznaczyć, że ten wpis jest tylko dla osób wytrzymałych, więc wiedźcie w co się pakujecie ;p
Po drugie mam do was małe pytanie, szczególnie do osób z Warszawy, którzy zamawiali buciki, czy też inne gadżety u mimiwoo, bowiem kupiłam wczoraj wieczorem 2 pary bucików dla Vici i zastanawiam się, za ile mogę się ich spodziewać :) Kiedyś Ruda pisała, że do niej zwykle idzie 2 tygodnie, a ciekawość mnie zżera jak to jest w stolicy :)
Przechodząc teraz do głównego punktu programu zapraszam was na sesję, tym razem prezentujemy z Vicą piękne Astry zasadzone przez moją siostrę :)

A jeszcze coś!! zapomniałam dodać, że na strój Vici nie patrzymy ;p nie miałam jej co założyć, to ubrałam ją w "to", a "to" było uszyte przeze mnie ręcznie jeszcze długo przed przybyciem Victorique'i a do tego, żeby było śmieszniej to na monsterki ;p



















Teraz tym miłym akcentem wkroczyliśmy do Motylkowej historyjki :3


V: Patrz! Motyl!


J: Gdzie? nic nie widzę o.o


V:Tutaj! tylko spójrz, nie jestem uroczym motylkiem?


V: Jestem Motylkiem! Jestem Motylkiem! Jestem Mo...





V: ...tylkiem



V: Żyję!!!
J: *le Facepalm*

Tak historyjka po prostu godna podziwu -.- było to, że tak powiem wymyślone na poczekaniu, 
ponieważ żaden motylek nie raczył usiąść na Victorice ;p

no, ale mam tutaj takie zdjęcie, które zrobiłam wczoraj :) motyl jest, każdy widzi ;p


A to z kolei zdjęcie, które bardzo przypadło mi do gustu :) zrobiłam je na wakacjach na mazurach :3


20 komentarzy:

  1. Boże, Vic jest taka śliczna *q*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy wolno mi za to dziękować, ale dziękuję ;p tylko nie dopuszczę jej do komputera bo jeszcze mi mała w samozachwyt wpadnie :3

      Usuń
  2. Bardzo ładne ubranko, co chcesz? :P
    Uwielbiam ją w warkoczykach *u*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie trochę się z tyłu rozpruwa >.<
      też uważam, że jest wtedy urocza :3

      Usuń
  3. tyłkiem xD tylkiem-tyłkiem spadłam z krzesła :D sesja cudna i ogród też ^-^

    OdpowiedzUsuń
  4. Na zdjęciu 7 podoba mi się najbardziej. Zazdroszczę warkoczy :) admirał też pięknie uchwycony. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcie numer 7 to akurat moje ulubione :D ja to tam na motylach za bardzo się nie znam ;p umiem odróżnić tylko pazia królowej xd aczkolwiek dziękuję :)

      Usuń
  5. te ubranko jest ładne. Zdjęcia super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co ty chcesz od tych ciuszków? Ładne są i pasują jej. Kawaii *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. e tam bardzo ładny ten strój, powiem więcej, śliczny
    pasuje do niej taki delikatny styl :P

    OdpowiedzUsuń

komentując posta sprawiacie, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech :)
When you leave a comment, I'm smiling :)