czwartek, 30 sierpnia 2012

#30 - 10 + wesoła nowina :)

Dziś leniwie :) po prostu daję wam tak jakby kolejną cześć zdjęć z Warszawskiego meet'u tyle, że tym razem, aby pasowało to do tematu owych fotek będzie nie mniej, nie więcej niż 10 :) jak większość z was zauważyła jestem już w Polsce :) przywiozłam ze sobą jakieś 3 sesję, które rozłożę na dłuższy czas, bo niedługo szkoła, więc trza będzie siedzieć przy książkach, a nie lalki mieć w głowie :3 nie przedłużając, więc zapraszam na zdjęcia:




Uwielbiam kolor jej powiek ;3 ale chyba wolę bardziej naturalne takie jak ma n.p. moja Victorique :)


*le but<-mistrz drugiego planu*



szczęśliwa gromadka :) (mła miszcz ustawiania lalek)


"no co ty nie powiesz o.o"




plus wesoła nowina jest taka, że zamówiłam isula :)



uff jakoś się wyrobiłam... wybiła godzina 00:00

5 komentarzy:

  1. Zazdroszczę wam tych meetów, tez bym chciała się tak spotkać, tyle fajnych osób i lalek :)

    No i Gratulacje, czekam razem z tobą ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny meet ! :))
    Isul ! GRATULACJE ! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje Isula! Teraz będzię oczekiwać dwuch rzeczy! Mojego Dala I twojego Isula!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ci ... Isul *___*

    OdpowiedzUsuń

komentując posta sprawiacie, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech :)
When you leave a comment, I'm smiling :)